Thursday, November 6, 2014

Cooking with Pearl. Salmon carpaccio.




PL: Widzialam wiele wersji tej popularnej przystawki. Ja swoja stworzylam tak aby byla smaczna i wygodna w jedzeniu.
Uwielbiam lososia laczyc z pieczywem, dlatego moja propozycja na dzis to taka wlasnie kombinacja.
Potrzebny bedzie:
- losos wedzony
- cebula
- oliwa z oliwek
- cytryna lub limonka
- sol i pieprz
- do dekoracji - zielona pietruszka lub rukola


Lososia ''rwiemy'' na drobne kawalki. Ukladamy na polmisek i skrapiamy sokiem z cytryny. Nastepnie doprawiamy sola i pieprzem. Kroimy cebule w drobniutka kostke. Posypujemy lososia cebula i na koniec rozprowadzamy oliwe z oliwek. Mi najlepiej pomaga w tym lyzka stolowa. Na jedna porcje lososia (ok.200g) wychodzi mi 5-7 lyzek oliwy. 
Dekoruje zielona pietruszka.
Losos jest gotowy do skonsumowania. :)



ENG: I saw many different ways to make this appetizer. Mine is easy to make, and to consume. You'll need:
- smoked salmon
- onion
- olive oil
- lemon or lime
- salt and pepper
- parsley or some lettuce for decoration

You need to shred the salmon into small pieces first. Then place it on your dish. Sprinkle some lemon all over it and spice it up with salt and pepper. Next, cut onion into very small pieces. Place it on the salmon. In the end - pour olive oil. But carefully - just a little bit. In my case it was about 5-7 table spoons. Now your salmon is ready. Decorate it with parsley. :)

I love to serve my carpaccio with bread. Taste just perfect! Enjoy your meal my darlings! <3 




Ja bardzo lubie serwowac takiego lososia z kawalkami bagietki. Smakuje wybornie! :)
Smacznego kochani! <3











25 comments:

  1. Uwielbiam łososia. :)
    To musiało być pyszne.

    Pozdrawiam!
    http://lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kocham łososia, jest baaardzo zdrowy no i oczywiście pyszny! :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez kocham, dlatego musialam wstawic tego posta! :) Polecam!

      Delete
  3. mniam, mniam muszę coś takiego w domu zrobić . Kocham łososia w każdej postaci :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    ReplyDelete
  4. It looks delicious! Beautiful pics!!!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja nie lubię ryb.., ale wydaje się być smaczne :)
    zapraszam do mnie

    http://my-live-my-business.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
  6. Smacznie wyglada, tymbardziej ze kocham ryby;p
    + Tak , jak obiecalam obserwuje jako: Małgosia MAciejewska i licze na szczery rewanz;d
    Zapraszam:
    moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Musi być smaczne ;)))
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja nie przepadam za łososiem

    _________________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. This looks really yummy :)

    Lu | www.balgarka.co.uk

    ReplyDelete
  10. Beautiful dish!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ReplyDelete
  11. This recipe looks delicious. Salmon is one of my favorite fish dishes.

    Jasmine x
    For a Real Woman - Instagram - Bloglovin

    ReplyDelete
  12. aww!! it looks sooo tasty!! yum yum yum...:)

    www.fashionizein.com

    ReplyDelete
  13. Wygląda smakowicie :)

    ReplyDelete