Wednesday, July 23, 2014

HAIR WITH SUN KISS. PRODUCT TEST.







Witajcie kochani!
Rozjasnialiscie kiedys wlosy? Zrujnowalo to ich kondycje? Ja to sobie zafundowalam jakis czas temu i potem zlozylam obietnice nigdy nie uzywac farb rozjasniajacych. Zamienilam je na te produkty. Po stosowaniu ich jakies 8-10 miesiecy chce sie podzielic opinia.
Wszystkie sa aktywowane przez cieplo. Oznacza to, ze musimy nagrzewac wlosy suczarka albo wystawic sie na slonce aby zadzialaly. Nic trudnego.
Spraye uzywalam wieczorem i mylam wlosy rano. Po aplikacji nie wygladaly na zbyt swieze i lsniace...
Casting jelly nakladalam na umyte, wilgotne wlosy i dosuszalam suszarka. Ma ladny zapach i dosc lekka konsystencje, wiec nie bylo problemu.
Jedno opakowanie starczalo mi na 4-5 aplikacji. Jesli zamierzacie uzyc produkt na cale, dlugie wlosy -  starczy na 2-3 razy.




Hi everyone!
Did you bleach your hair before? It ruin your hair condition? Well, I did that to myself some time ago.
Then I decided not to use regular bleach anymore.
I change it for those products. After about 8-10 months of trying this method, I want to share with you my opinion.
All of them are heat activated. That's mean, you need to heat it with hairdryer or stay in the sun to make it work. Pretty simple. 
The spray ones I use in the evening, and then I wash my hair in the morning. It seams better solution since the hair after using, were not looking fresh and shiny...
Casting jelly I was using after washing my hair. It got better smell and was looking Ok on my hair during the day. 
One bottle is enough for about 4-5 times. If you use for all your hair/long hair, it can be just 2-3 times.








Blond spray S1 Schwarzkopf
aplikacja - spray dozuje odrobine zbyt duzo produktu, trzeba uwazac; kilka razy splywal mi po skorze plyn i nie jest to przyjemne...
zapach - nic specjalnego, mozna przywyknac
efekt - dosc intensywny, mozna zauwazyc juz po pierwszym uzyciu. Wysusza wlosy, zalecam umiar. Ja stosowalam raz na tydzien/2 tygodnie
moja opinia - moglby byc lepszy aplikator, plus za szybki efekt, mocno wysusza wlosy; raczej poszukam podobnego produktu zanim kupie ponownie


Blond spray S1 from Schwarzkopf
application - spray dosing a lot of product, must do it carefully, many times it was too much on one time and I felt the liquid on my neck...
smell - was just fine
effect - very intensive, you can see result right after; it is a cold tone of blond. It makes hair pretty dry. I recommend caution. 
my opinion - could be better applicator, plus for quick effect.






Spray blond hair lightening
aplikacja - wygodna, dozuje wlasciwa ilosc
zapach - przyjemny, cos obok kokosa/wanilii
efekt - calkiem dobry, widac efekt juz po 2-gim uzyciu
moja opinia - ma ladny zapach i dziala wg oczekiwan, jestem z niego zadowolona, pewnie kupie ponownie

Spray blond hair lightening
application - in spray, comfortable dosing, 
smell - something near coconut/vanilla, nice
effect - pretty good, I saw first results after 2-nd application
my opinion - working very good and it got nice smell; I was pretty satisfied with it.








Casting Sunkiss Jelly
aplikacja - bardzo przyjemna, konsystencja odzywki do wlosow; nie splywa, mozna stosowac na wybrane partie lub cale wlosy
zapach - przyjemny, kwiatowy
efekt - bardzo delikatny, widac roznice po 2-3 uzyciach
moja opinia - produkt idealny na lato; w polaczeniu ze sloncem da swietny efekt; nie wysusza mocno wlosow i daje rzeczywiscie tylko taki sloneczny calus ;) Jestem z niego zadowolona, bede uzywac w wakacje. 


Casting Sunkiss Jelly
application - jelly, very nice to put on your hair, doesn't run down your hair, 
smell - very nice, floral
effect - very gently, you see the difference after 2-nd apply
my opinion - the most gently from those three, smells pretty nice and doesn't damage hair a lot. It is really just a sun-kiss. I was using this one in the summer time now. Very happy with it. 






Teraz badzmy szczerzy. Wszystkie te produkty sprawia ze wasze wlosy beda slabsze i bardziej suche. Nie ma co sie oszukiwac. Sa to rozjasniacze, wiec nie badzmy zaskoczeni.
Wszystkie sa polecane do naturalnych wlosow - nie farbowanych. Ja stosuje je na odrosty. Przy skorze wlosy zawsze mi sie przetluszczaly, wiec taki lekki efekt wysuszenia jest mi na reke. 
Na zdjeciach widzicie moje rozjasniane wczesniej blond koncowki. Wszystko powyzej to efekt sprayow rozjasniajacych. Przy samej skorze to moj naturalny kolor. Udalo mi sie uzyskac pewien efekt ombre. W tej chwili nie moge pozwolic sobie na farbe (bo blond koncowki nie przyjmuja koloru wogole!), a nie chcialam obcinac wlosow drastycznie.


Now, to be honest - all of them will make your hair a little bit more dry. All the bleaching methods does that. So don't be surprised. All of them are recommended for natural hair, not after dying. 
I'm using it for my hair next to the skin. Since those are darker then the rest and a bit more oily, I'm really happy with effect. My natural color is dark blond. 
You can see on those photos. The ends are from regular bleaching. Then I have a darker shade of blond. Those are from lightening sprays.I achieved some kind of ombre effect.




Na lato polecam Wam Casting Sunkiss Jelly. Jest bardziej delikatna i w polaczeniu z letnim sloncem zadziala genialnie. Zima bede pewnie uzywac sprayow. Chcialabym takze wyprobowac inne spraye - Garnier, Got to be i John Frieda. Dam Wam znac jak wyrobie sobie opinie. ;)
Co myslicie o takiej metodzie rozjasniania? Zostawcie mi komentarz.
Buziaki! :*


For the summer time, I recommend Casting Sunkiss Jelly. It is more gently for your hair and with sunny weather your hair will look just great!
For winter - I will use one of those sprays.
I would like to try also product from Garnier, Got to be or John Frieda. I will let you know after I use those.
What do you think about such a solution for lighter hair? Let me know in your comments below.
Kisses :*




P.S. Z okazji zblizajacych sie drugich urodzin, blog dostal nowy naglowek! Jak Wam sie podoba? ;)

P.S. Because of blog's second birthday coming in August, my blog get a new headline! How do you like it? ;)







40 comments:

  1. Naturalnie jestem szatynką, obecnie posiadaczka rudych włosów ale planuję odważną zmianę na blond. Czegoś takiego było mi trzeba, chociaż pewnie i tak pójdę z tym do fryzjera ;D
    www.pozytywizja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle, ze tak lepiej. Na rozjasnienie calych wlosow tym sposobem potrzeba czasu niestety... ;)

      Delete
  2. Gdybym była blondynką, pewnie spróbowałabym Sunkiss ;)

    ReplyDelete
  3. nigdy nie bylam blondynką chociaz kiedys chcialam sie przefarbowac :)

    ReplyDelete
  4. Hello from Spain: great color. You have a beautiful mane. Keep in touch

    ReplyDelete
  5. Sliczny blądzik:) ja kiedyś rozjasnialam i szczeze kruszyly mi sie po tym incydencie juz yego nie robie jezeli juz to tylko farba;) a tych produktów nie probowalam ale jeżeli znow soe pokusze to wybiote któryś; )

    ReplyDelete
  6. jakie śliczne włosy!! *.*
    zapraszam do mnie! :)

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Great!!!! It's awesome! Love the results!

    http://www.myladytrends.com

    ReplyDelete
  8. Piękne włosy. Fajnie wyglądasz na tych zdjęciach. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja już skończyłam przygody z rozjaśnianiem i farbowaniem bo wypaliło mi to tylko włosy...

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Great hair colour!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    ReplyDelete
  12. Postagem maravilhosa
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  13. Zgodnie z obietnicą obserwuję, masz bardzo fajnego bloga. Przyjemnie się ciebie czyta, życzę powodzenia i dalszych sukcesów w blogowaniu. Zapraszam do mnie, w każdy wtorek i piątek nowy post.
    Stylizacje, projekty, przeglądy prasy modowej i wiele, wiele więcej.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Dziekuje za tip, na pewno bede odwiedzac! :)

      Delete
  14. Śliczny kolor , ja nie rozjaśniam włosów :))
    Obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetny kolor masz, sama mam naturalny blond i zastanawiam się nieraz nad ich rozjaśnieniem ale sama nie wiem mówisz, że lepiej nie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak masz ochote na lekkie rozjasnienie, to polecam tego typu produkty. Ja sobie zniszczylam farbami, bo mi sie marzyl platynowy blond... i wlosy niestety nie wytrzymaly, czesc sie pokruszyla. Taki spray jest dla mnie idealny teraz, bo nie widac duzej roznicy jak wlosy odrastaja. I chyba przy tym zostane, bo podoba mi sie efekt lekkiego rozjasnienia. Mozna przy tym kontrolowac odcien, bo jednorazowe zastosowanie nie powoduje drastycznej zmiany. ;)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Delete
  16. Ładny kolor :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? (odp. u mnie)
    meerga.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design, beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Diana,
      of course, I'm coming right now to visit you! <3

      Delete
  18. Your hair has such nice shade of blonde colour :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  19. Świetna recenzja, obserwuje !
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Z góry dziękuję :))
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle ze to tez swietne rozwiazanie! :)
      Juz do ciebie klikam! <3

      Delete
  21. Ja kiedyś sobie rozjaśniałam, choć z natury jestem jasną blondynką. Cholernie poniszczyłam włosy. Na szczeście po wielu latach je odbudowałam ;-)

    ReplyDelete
  22. Ojj ja wolę nie eksperymentować z rosjaśniaczami/farbami ,już przesadziłam w te wakacje :P
    Chciałabym cię zaprosić na rozdanie na moim blogu,w którym do wygrania jest dowolna rzecz ze sklepu Rosewholesale.com.Zapraszam serdecznie można za darmo wybrać sobie bardzo fajne rzeczy,ponieważ sklep ma duży asortyment
    CLICK

    ReplyDelete
  23. Great review, with a lot of interesting products!
    Fabrizia – Cosa Mi Metto???

    ReplyDelete
  24. Ja nigdy nie rozjaśniałam ani nie farbowałam włosów i nie mam zamiaru.Pytałaś o obserwację,ja już teraz twoja kolej :)

    ReplyDelete
  25. I like your hair color, I did damage my hair a lot when I was blonde! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Wow your hair looks amazing so those products must have really worked! I've never bleached my hair before but it might happen in the future if I want to dye my hair lighter since I have such dark hair!

    xx Debbie

    www.whatdoffydoes.com

    ReplyDelete